ROMEO & JULIA

Hejsan! :D

Hann inte blogga imorse, för jag fixade saker till pjäsen idag. Det var smink som jag skulle ta med (jag var ju fjortis-Julia!), peruker, filt, mobilhögtalare m.m m.m m.m.
Det gick väl.. ja, helt okej i alla fall! Men vi tog inte med dom bästa grejerna! T.ex. skulle Micke komma in lite random ibland, bara hoppa in i några scener i peruk och super... konstiga glasögon. Men det orkade vi inte med, haha. Det viktigaste är ändå att allt ÄNTLIGEN är över! Nu ska vi bara skriva någon konstig utvärdering.. Har ju gått och varit nervös i en hel vecka, utan att tänka tanken att VEM bryr sig egentligen? Om man gör bort sig, vem f*n bryr sig? Ingen, för alla gjorde ju fel.
Sedan efter pjäsen fick jag ju höra "fjorre!! Fjorre!! FJORRE!!" typ, hehe. Och det var lite pinsamt när e kille i min No-grupp frågade: "Men vad har du haft för smink så du blir RÖD i ansiktet?" "Jaa.. när jag står på scen inför en massa människor blir jag lite nervös och då blir jag lite GENERAD FÖRSTÅR DU!" Nejmen typ, haha :) Jag blir verkligen knallröd i ansiktet.. lite pinsamt, men jag bryr mig inte.

Hann i alla fall få iväg ett tidsinställt inlägg igårkväll. Nu ska jag städa! Herregud, min soffa är helt ÖVERBELASTAD med kläder! Får sluta att slänga mina kläder i soffan när jag inte orkar lägga in dom i garderoben.



Bild från i fredags

Kommentarer
Postat av: e

Mysigt detdär såg ut! sv_ nej jag ska inte fira jul tidigare i år, jag tycker bara att det är fint med lite extra tidig jul, så man hinner vänja sig... ;) men det är en mini, haha

2010-11-29 @ 20:31:36
URL: http://eeboswell.blogg.se/
Postat av: Linnea

härlig blogg :)

allt bra?

2010-11-29 @ 22:26:19
URL: http://linneaacarnebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0