OUTFIT X2

Har inte haft möjlighet att lägga upp dagens outfit tisdag, onsdag och torsdag, så det blir det nu istället!



I tisdags var jag verkligen vinterutklädd: Tjocka vinterjackan, halsduk, mössa, tjocka stickade tumvantar och; Mina nya Uggs! Dom är ju så otroligt sköna :) Fötterna är ju omgivna av världens mjukaste material känns det som och jag komer definitivt inte frysa när vintern kommer.
Min vanliga väka från Italien.



Vitt och stickat = mys!



Jeansskjorta - Ginatricot
Vitt linne - Ginatricot
Jeansleggings - Ginatricot
Stort halsband - H&M

ONSDAG:



Lacoste-piké - Lacoste (köpt i Frankrike för längesedan)
Annas gamla jeans ;)
Gamla örhängen

Amen.. nu glömde jag fota DENNA dags klädsel... amen det får jag väl visa imorrn då.

Kommentarer
Postat av: Vican

SV: Tack!^^

Du har väldigt fin blogg och header du me!<3

2010-11-12 @ 07:46:21
URL: http://vicantojja.blogg.se/
Postat av: Tawnie

var är vantarna köpta?

2010-11-12 @ 17:51:04
URL: http://tawnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0