NATURBILDER

Hej på er! Nu är jag tillbaka från min promenad. Har faktiskt gått ca 8 km! Men det var inte tänkt som en power-walk, utan en fotorunda. Och det blev en massa fina bilder! Det var så coolt, för när jag gick dit så var det ljust och på vägen hem var det riktigt mörkt. Skönt att röra på sig och få lite frisk luft.
Haha, men när jag skulle gå fram till en liten strand och fota gick jag över en gräsmatta. Hade dock glömt att det alltid är miljoner kanadagäss på den där gräsmattan... så när jag skulle tillbaka till vägen igen så upptäckte jag att jag gick bland tusentals små bajskorvar. Haha, lyckat!  









Tyckte den här bilden var lite cool; tycker det ser ut som om jag håller foten framför en grusvägg! Förstår ni hur jag menar?





Med blixt... och kamera-inställningen "naturlig grön".







Haha, kolla på den lilla anden nere i hörnet!






Man kan ju tro att dessa bilder är tagna med två timmars mellanrum, men dom är tagna vid samma tid. Bara att på den första hade jag ingen blixt, med med blixt på den andra.

Det var alla bilder för idag! Tog lite mer, men det skulle bli ett långt inlägg om jag skulle ta med allihopa ;)

Så... vad gör man nu? Ska väl äta middag snart, sedan blir det väl TV elr nåt. Vi får se!

Vad har ni haft för er idag? ♥

Kommentarer
Postat av: Madde<33

Sv:Det lägsta graderna i Spanien e runt 11 plus.

Jo det e så att jag flyttade till Spanien när jag var 1 månade så att jag har gått i en Spanskt skola i 5år och sen så i 4:an började jag i en Svensk skola som finns här i Funegirola.

Och ja pappa jobbar här och mamma chillar hemma hahaha nej då men han jobbar som mäklare:)

Puss

<33

2010-11-01 @ 19:11:10
URL: http://maderinas.blogg.se/
Postat av: Karin

Sv; Jag hade förhöjt nån ISO-grej på några av bilderna, till exempel den i inlägget tror jag. Då blir dom ju sådär brusiga. Men den suger iaf, även om inställningarna är bra. Jag har behandlat den jättebra men den är hopplös :)

En vacker dag ska jag skaffa en bra kamera, haha.

2010-11-01 @ 21:05:04
URL: http://mysterycity.blogg.se/
Postat av: Michelle

Söt blogg!<33 kram michelle :)

2010-11-03 @ 20:01:15
URL: http://mitchiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0