MOCKAJACKA

Har faktiskt redan börjat skriva önskelista till julen ;) Och en sak som står på min lista är: en mockajacka! Det är inget som jag alltid saknat, men när jag såg dessa snyggingar i en Frida-tidning så blev jag kär. Så. Gaaaaalet. Snygga. !!!!. 

Dom är från Åhléns, men tillhör vårkollektionen, så dom kommer ut v.4 2011. Vill verkligen ha en!! Blir ju PERFEKT till våren/hösten! Då kan jag variera den med min skinnjacka också, som jag använder varje dag under våren/sommarn/tidiga hösten. VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA!!!!!





Förstår ni mig nu? :) Om jag får en ska jag välja den bruna. Gillar egentligen den mörkgröna väldigt mycket också, men jag har ju redan en militärgrön jacka, så nu vill jag ha en färg som jag inte redan har på någon av mina andra jackor! Sån är jag, jag vill ha saker i olika färger. Ungefär som när jag skulle köpa min väska i Italien: "Amen... jag har ju faktiskt ingen blå väska!" Haha..

Vad tycker ni? Ganska enkel, men jag älskar sådana här modeller på vårjackor! Så snyggt det kommer bli till både tighta jeans och leggings, ett par snygga skor, någon cool väska till... *drömmer mig bort till våren och alla dess kläder och stilar*

Kommentarer
Postat av: laila

Hoppas du har haft en underbar söndag :)

Sov gott gumman!

2010-11-14 @ 22:31:19
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0