KALLT UTE, KALLT... INNE?

Godmorgon! Shiiiit, can´t believe it! Hur kan det vara så kallt i husen när det "bara" är 0-gradigt ute? När jag åt frukost var det ju galet kallt i köket, satt i tjocka mjukisbyxor, stor tjocktröja och mina fårskinnstofflor och jag frös som en liten... jag vet inte vad! Alla element var på och ändå är det så j** kallt... och snart blir det 20 gånger värre också. Härlig info? ;)

Usch, ville verkligen ligga kvar i sängen imorse (tro mig, det vill jag varje morgon!). Just att det var så himla kalt i rummet. Men nu är jag upe iaf, kläderna på och tänderna borstade. Så nu sticker jag iväg till skolan! Idag ska vi till ungdomsmottagningen.. jaa, får väl se vad man får göra där.

Ha en bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: lucke

Anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

2010-11-23 @ 10:13:52
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Josefin

Sv: Tack! Jaa, dom är mina :) Har du nångra djur?



/Josefin

2010-11-23 @ 16:29:45
URL: http://srkbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0