FOTOKURS

Igår gick ju jag på fotokurs med Hanna och Elsa! Trodde det skulle vara typ 10 pers MINST, men det blev bara vi tre, hehe :P Men det gjorde allt bara roligare! Tjejerna som vi träffar varje måndag på tjejouren var där och även en tjej som höll själva kursen. Hon va så himla snäll! Berömde oss jättemycket när vi gjorde framsteg osv. 
Vi fick låna två systemkameror och jag hade ju min kamera, så vi turades om lite. Vi fick lära oss mycket om systemkameran, om bländare och slutare bl.a. Min kamera kändes ju lite mesig jämfört med systemkameran.. fast min är ju riktigt bra, det är bara att jag måste lära mig mer om den! Som foto-tjejen sa, man måste lära känna sin kamera! :)



Hanna och Elsa - in action!









Min favoritbild! Tog med svart-vitt, tycker den blev himla snygg..





En av de coolaste bilderna: Hanna fotade den stora julgranen utanför centrum underifrån! Hur ball som helst ju!

Undra varför det inte var flera som kom! Allt var väldigt intressant och jag blev jättesugen på att köpa en egen systemkamera. Fast min lilla kära kamera duger ju ett tag till ;) Dessutom är den ju faktiskt ganska bra!
Så bra att Hanna föreslog att vi skulle gå dit. nnars hade jag väl suttit hemma och ruttnat. Nejmen, det jag menar är att man måste vidga sina vyer lite ibland, prova på nya saker! Så himla viktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0