DAGENS





Körde på en väldigt mysig och bekväm outfit idag. Vinterjacka från Everest, väska köpt i Italien, skor från Dna, stickad kofta från Ginatricot (min nya!) + ett svart linne (Gina), svarta leggings från Lindex, gamla örhängen och halsbandet och ringarna är mammas gamla! :)

LOVE THIS OUTFIT. Så bekvämt, så snyggt. Tänkte att man snyggar/piffar till allt det mysiga med fina smycken, som ringar och ett sött halsband så att det inte blir så naket vad halsen.  

Har ju börjat med ringar nu och jag älskar det. Fick lite blandade kommentarer idag i skolan, men dom flesta tyckte det var fint.
Någon kille i min klass sa dock "Haha, fan va fult!". Men jag är så himla stolt över mig själv, för jag har lärt mig att skaka av mig sådana onödiga kommentarer. Om det hade varit ett år sedan och jag hade fått en sådan kommentar så hade jag tagit åt mig, tittat på ringarna nästan hela dagen och till slut tyckt att det faktiskt var fult, som han sagt. Hade förmoderligen slutat använda mina ringar då.. Men jag har vuxit som människa och har lärt att inte ta åt mig och det är jag himla glad över.  

Visst, det är helt okej att tycka vad man vill, men om man tycker något behöver man ju inte säga något om man vet att personen inte blir särskilt glad? Håller ni med mig?


Kommentarer
Postat av: C E L I A !

Har också den där koftan, fast i vit, shit va den e mysig :D

2010-11-08 @ 22:56:00
URL: http://ceelia.webblogg.se/
Postat av: C E L I A !

Har också den där koftan, fast i vit, shit va den e mysig :D

2010-11-08 @ 22:56:03
URL: http://ceelia.webblogg.se/
Postat av: Mariam

sv: Ååhh, taack va sööt du e! :)<3

o jag går i ettan! ;)

2010-11-08 @ 23:30:42
URL: http://xxlebanesegirlxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0