DAGENS OUTFIT



Tröja med nitar - BikBok
Svarta shorts - H&M
Ribbade strumpbyxor - Åhléns



Fransväska - Lindex





Halsband - BikBok
Armband - Fick av mamma :)

Älskade min outfit idag. Så idag var det en bra dag, haha ;) Halsbandet gick tyvärr sönder under bildlektionen :( , det är därför det hänger en liten kedja lös. Fick panik, typ: "Vart är min rosa penna?!!!" och så reste jag mig upp och på nåt sätt fastnade halsbandet i bordet och ja.. Haha, klantarsel!

Tröjan är egentligen jättelång, ungefär som en klänning, men jag stoppade in tröjan i shortsen för att korta ner den lite. Blev lite tråkigt i mitten på tröjan, det hände liksom inget, så där fick det snygga halsbandet göra jobbet. Vitt och svart funkar ju alltid. Piffade upp allt med ett snyggt armband :)

Har kommit på att jag ÄLSKAR att piffa upp en outfit med en massa olika accesoarer! Det har blivit lite jag och jag gillar det :D

Blev inte så mycket inlägg idag heller.. ska försöka få till det imorrn.

Nu ska jag iaf sova. Hoppas ni haft en bra dag ♥

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan! Anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

2010-11-19 @ 10:11:56
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Snygging :):):)

2010-11-19 @ 15:44:33
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0