DAGENS




När jag planerade min outfit igår så började jag med svarta jeans och den gråa T-shirten med kul mönster. Piffade upp allting med accessoarer som sjal och sedan det flätade skärpet. Då hade liksom allting fått ett lyft! Toppade allt med ett snyggt armband i silver, silverringar i öronen och...



...en färgglad väska! Mest för att bryta av de andra lite tråkiga färgerna.





Älskade denna klädsel! Enkelt, men så snyggt! Gud vad jag har börjat använda accessoarer mycket, men jag kör oftast på en ganska common stil och då blir det ju enklast att lyfta allt med accossoarer. Särskilt smycken!

Vad tycker ni om dagens outfit? Be honest! ;)


Kommentarer
Postat av: rosanna

snyggt =)

2010-11-30 @ 21:48:53
URL: http://lifebysunshine.blogspot.com
Postat av: Elin

Super fin blogg!! :)

Postat av: noraaobadias

Skolan tar upp alldedes för mkt av fritiden!! Haha.

Tack så mycket, detsamma :)



Fin outfit!

2010-11-30 @ 22:06:44
URL: http://noraaobadias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0