BLOGG-STÄLLNING

Hej allihopa!

Fy så kallt det är! Slutade 4 idag och då är det helt bäckmörkt och svinkallt... säkert 12-13 minus. Och idag tog jag mina höstskor, inte mina Uggs, eftersom jag fick skjuts till skolan och jag tänkte att jag ändå skulle gå hem direkt. Men sedan fick jag reda på att min träning var inställd, så jag och Hanna väntade med Vendela på busshållplatsen. Men den j** ** ** bussen var ju försenad, så vi stod väl där i ca 25 minuter. Och då hinner man ju bli lite kall om tårna.. Burr!!

Så det var skönt att kliva innanför dörren! Kastade av mig mina kalla höstskor och klev i mina Uggs och bara satt ett tag så för att få upp värmen i fötterna. En smoothie + en varm lussebulle gjorde mig på bättre/varmare humör! :)

Har som sagt ingen träning ikväll, så jag hinner väl blogga lite mer än vanligt. Ska visa er min outfit idag sen, och idag var det en sådan där toppen-outfit! Så idag var jag på bra humör (innan Emma kom då.. haha, nej driver ;) )!





Har ni sett min nya blogg-ställning? Har hittat en ny ställning när jag kopplar av med datorn. Snyggt va? Haha..
Nejmen faktiskt, jag sitter såhär med datorn numera. Asskönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0