1-0

Hej på er! Sitter här i myskläder jag lyssnar på musik. Spelade ju match idag och vi vann med 1-0! Var jättenära att göra mål, men det var ett skott med vänstern och den är ju lite sådär.. hehe. Kul var det iaf och jag kände mig pigg trots att vi gick och la oss ca ett igår.

Igår hade jag och tjejerna en jätterolig kväll! Vendela, Petra och Hannah skulle äta på pizzeria, men Hanna och jag hade redan ätit så vi var bara med. En av pizzabagarna typ flörtade med Petra och Vendela när dom beställde.. Haha! Efter pizzan åkte vi till centrum och köpte en massa gott inför kvällen ;) Oj, det blev ganska mycket: Två paket kex (Ballerina kladdkaka, sååå gott!!), alla förutom jag köpte godis, tre flaskor alkoholfri cider (3 för 30 spänn! Kanonpris?), en påse chips, dom köpte festis, Hannah köpte tuggummi... and so on. Men nästan allt gick åt under kvällen! 
Måste berätta en himla rolig grej som hände. Hanna, Hannah och Vendela skulle busringa (inte via telefon, utan plinga på dörren). Dom plingade på dörrklockan och sprang iväg.. men Hannah tappade sin mössa MITT på gången! Och hon vågade inte springa tillbaka och hämta den, för hans pappa kom ut. Så dom började springa mot oss och då sprang jag och Petra också.
Sedan skulle Jag och Petra hämta Hannahs mössa för hon vågade inte! Då klämde Petra fingret i grinden. Sedan när jag hade hämtat mössan och vi skulle gå tillbaka till Hannah mötte vi.. hans pappa. Han hade gått runt i kvarteret och tittat efter oss typ! Haha, men han är jättesnäll så vi fick följa med honom och säga hej till killen i vår klass. Men Petra visste inte vem det var, så hon trodde typ det var en våldtäktsman först! Hahaha
Årets fail :P

                                

                                                                                            Jag i torsdags

Kommentarer
Postat av: Anonym

TÄÄVLING PÅ BLOGGEN!!! KOM IGEN NU, DEN AVSLUTAS SNART!! TA CHANSEN ATT VINNA SYSTEMKAMEROR&ANNAT GÖTT.

2010-11-13 @ 17:28:33
URL: http://pussymadeofgold.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej! Vilken fin blogg du har! =)

2010-11-13 @ 17:29:27
URL: http://jonawe.blogg.se/
Postat av: emilia

hahah ni kunde kanske fått gratis pizza ;)

2010-11-13 @ 17:41:43
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: molly

kul att ni vann matchen :)

2010-11-13 @ 17:42:14
URL: http://mollllys.blogg.se/
Postat av: Johanna

Taack:D Ja delvis, men själva bokstäverna gjorde jag faktiskt på picnik.com Enklast att göra det där;)

2010-11-13 @ 18:03:03
URL: http://jonawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0