POLO RALPH LAUREN

Såhär har jag sett ut idag! Körde ganska enkel outfit idag, fick inte så mycket tid till att planera för jag var tvungen att gå till sängs..




Puderrosa topp från Polo Ralph Lauren (svart linne under också), gammal vit kofta, svarta glanstights (kanske ska använda dom istället för att lägga pengar på ett par skinnbyxor?), guldiga ringar i öronen från H&M och gammal klocka.

Det var så läskigt när jag skulle fota den tredje bilden: Jag kunde inte hålla kameran still! Min hand skakade som om den vägde ett kilo! Det var asläskigt, filmade det faktiskt. Kanske lägger upp det här? Äh, det får bli en annan gång i så fall! För det var ju lite creapy, jag kunde ju knappt ta en bild utan att den blev suddig!

Godnatt på er, nu ska jag sova. Dröm sött nu :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0