NY BLOGG SNART?

Hejsan!

Blööööö vad trött man är. Somnade 3 igår, så ven om jag gck upp 12 så vill jag bara blunda hela tiden. Och snart ska jag på två timmars fotbollsträning.. mys!

Hade det trevligt igår iaf! Vi var hemma hos en kille i min klass och hans familj. Träffade hns lillasyst för första gången och hon var ju så söt! Inte blyg alls, skrattade mycket.. supergullig var hon!
Och maten... var så gaalet god! Jag är egentligen inte så förtjust i fisk, men gårdagens middag var bland den godaste fiskrätten jag ätit! Torskrygg eller vad det var, med någon sås och jättegod potatis. Efterrätten var också super, vit choklad-mousse med bär.. mums!  
Tittade också på Prince of Persia. Hade velat se den ett tag och den var ju riktigt bra! Bättre än vad jag hade förväntat mig faktiskt. Någon som sett den? Vad tyckte ni?

Nej, nu ska jag forsätta med bloggen. Jag kommer att fortsätta blogga, men på en annan adress. Berättar mer när jag är klar med den nya bloggen! Kommer vara en ny header och förhoppningsvis annan design. Vad sägs om det? :)

 

Kommentarer
Postat av: Queen

tack dsm..göra ikväll då? take care

2010-12-07 @ 16:57:20
URL: http://feelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0