KUL KVÄLL!

Godmorgon!

Hade ni en härlig kväll igår? Jag hade en kul kväll med vännerna. När vi hade stuckit till centum och köpt lite fredagsmys (lite surt för mig, jag åt inget fredagsmys eftersom jag inte ville betala något heller. Har ju ytterst lite pengar denna månad att köpa pesente för, så jag måste spara spara spara..) åkte vi hem igen. Snackade lite med en kille i vår klass på vägen hem (och höll på att bli nerknuffade i snön några gånger), men sedan blev det film och mys! Haha, gissa vilken film vi såg?
LILLEFOT! Haha, Hannah och jag hade sett den jättemånga gånger när vi var små, så hela tiden var det typ: "A juste!! Nu kommer han att ramla..!" osv. Det ploppade ju upp minnen hela tiden!
Grym film btw.. ;)

Idag blir det annat än mys. Samling till match om mindre än en timme. Visst, det ska bli kul, men jag ORKAR INTE! Blööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö, är så himla trött! Sängen är ju så varm.. och skön.. Vill inte vill inte vill inte!
Matchen börjar iaf 11.10 och håller på kanske en timme. Så jag är väl hemma... halv 1? Och så ska jag duscha och så, så jag kanske uppdaterar igen vid.. halv 2? Det blir bra.

Ha en bra dag, vi hörs snart!

P.S. Det gick att mobilblogga! Wohoo! :D



Bara för det blev jag hungrig också. Vill ha något sött och onyttigt! Ge mig!

Kommentarer
Postat av: Lucke

Lucka 4 har öppnats i min julkalender på bloggen. Var med och tävla om snygga klockor :P

2010-12-04 @ 11:44:14
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilket lag spelar du i?? :D



Kram

2010-12-07 @ 17:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0