FRIDA

Hej!

Sitter och läser min nya Frida-tidning. Har gjort skol-testet på s. 26-27 och jag har kollat igenom alla bra mode-och skönhetstips! På skoltipset blev jag "Ambitiösa Anna" och "Blyga Bea" (två röster på båda). Gillar också spa-tipsen om hemmagjorda spa-produkter och frisyrguiden! Tycker Frida är en jättebra tidning, vi skickade in en bekräftan på prenumeration igår, så det blir bra! :)
Man får ju också en liten X-tra tidning om bara killar, hihi... Står jättemycket som: hur du fångar ditt span i klassen", "blir det du och han?" och sådana saker. Lite tråkigt, eftersom jag faktiskt inte är kär i någon just nu och jag har inte varit ihop så mycket. Singel och sökande = jag i ett nötskal! Nej skoja bara, men det är faktiskt skönt att va singel! Har typ vart det i nästan hela mtt liv, haha... Kommer dö ensam! Nej, nu får jag sluta skämta ;)

                      

                                                                 Haha :P

                      

                                                           Min raka motsats!

                      

                      

                      

                      

                                                             Snygg frisyr!

                      

                                                          Söta klänningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0