Dagen

Var hemma hos Vendela idag som sagt. Vi pluggade lite och så. Vi brukar ofta gå hem till henne, men Hanna kúnde inte följa med eftersom hon var lite små-sjuk :(
Jag gjorde parti-testet, vilket parti i valet man är! Blev inte så glad över valet... jag blev Sverigedemokraterna! Usch, gillar dom inte alls! Några där är ju typ rasister och så... Blä! Men jag fattade typ inga frågor...
Vilket parti är ni? Gå in på aftonbladet.se och titta vettja! ;)

I övrigt har det varit en väldigt bra dag! Jag har mått jättebra! Lite konstigt eftersom jag bara har sovit lite mer än sju timmar inatt... bloggade alldeles för länge igår :S
Något som så många inte vet om mig, är att, det här är lite konstigt, jag mår bättre ju snyggare jagtycker att jag är! Helt sjukt! Så om jag tycker att jag har jättesnygga kläder och ser snygg ut, så blir jag gladare och piggare automatiskt! Så det gäller väl att klä sig snyggt varje dag så att jag känner mig mer positiv :)

                     

                     

                     

                     

                                      Bilder från idag på väg till Vendela. Älskar dig!

                     

                      
                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0