Match igen

Godmorgon!

Är på mitt rum och lyssnar på Kent (någon som hört "Mannen i den vita hatten 16 år senare"? Grym låt!) på Spotify. Spotify är så himla bra, man kan ju söka på vilken låt som helst! Stolt svensk, haha.

Vaknade för någon timme sedan, men log kvar i sängen och slumrade ett tag. Så är det alltid! Jag vaknar alltid innan jag borde vakna och så ligger jag kvar i sängen och försöker somna om tills jag är tillräckligt pigg för att gå upp. Detta gäller ju bara på helger dock.. Hanna är helt tvärtom, när hon vaknar på lediga dagar (vilket brukar vara vid typ 8) så studsar hon upp ur sängen! Haha, gullig hon är...

Idag är det match! Vi vann inte våra matcher förra helgen, så nu ska vi kicka rumpa! Hoppas att jag inte blir ännu mer förkyld efter matchen, borde ju egentligen ta det lugnt idag... men Hanna (vi spelar i sama lag) hade feber igår och hon ska spela, så då får man väl själv ställa upp!

Nu ska jag äta frukost. Samling om lite mer än två timmar så jag hinner nog med ett inlägg till. Jag är nog hemma vid 4, så då blir det mer bloggning! Vi hörs då ;)

Förresten, hade ni en bra lördagskväll igår? :)

Pussar o kramar! //Sara ♥










Alltid lika het på morgonen! Haha


Kommentarer
Postat av: MOOOLLYS

Hoppas du får en fin söndag! :)

2010-08-29 @ 14:25:42
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE
Postat av: MYMiC

aw, tack så hemskt mycket :D

2010-08-29 @ 16:51:22
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: Sara

Tackar :) Detsamma!

2010-08-29 @ 17:28:00
URL: http://saaaaaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0