Svarta jeans

Nu ska jag snat byta om, fotbollsträning snart. Gud, vilken tråkig eftermiddag. Har inte varit med nån efter skolan, Hanna hade dans och Vendela simning. Men ganska skönt att bara vara hemma också :)

Jag önskar att jag hade jättemycket pengar, jag vill bara shoppa hela tiden. Det borde jag inte göra, men drömma går ju, haha!
Men ett plagg som jag faktiskt behöver är: svarta jeans! Jag tittar runt på nätet... kanske någon av dessa?





Två typ exakt likadana jeans från Ginatricot, 249 kr resp. 199 kr. Snygga och till riktigt bra pris!

Nu måste jag skynda mig. Tror inte jag bloggar efter träningen, den slutar ganska sent så...

Puss och godnatt! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0