Powerwalking!

Äntligen klar! Eller, jag har inte hållt på med gräsklipparn ändå tills nu, men nu är allt klart iaf!

Myskläderna är på och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Hanna borde komma hem snart, hon har varit hos sin mormor... A, vi får se vem jag ringer...

Nu ringde min kompis Anna och frågade om jag ville ut och ta en joggingtur med henne. Egentligen så har jag ju redan spelat match idag, men jag MÅSTE verkligen få upp min kondis! Så jag gör väl det

Nej, nu ringde jag henne igen och sa att jag inte orkade ta en springtur, men då kom hon med förslaget att jagkan powerwalka istället! Bra idé, det gör jag!

Så nu ska jag bli fit! Hörs senare ikväll, kramar :) ♥








In action!





Just nu, men nu ska jag byta om till träningskläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0