Relaxing

Nu har jag spaat! Fy f*n vad skönt det är, känner mig som en helt ny människa. Vi har en pool hemma hos oss med två duschar och en bastu så det är ett perfekt spa-rum! Först simmade jag 10 längder i vår pool, tror att en längd är ca 10 meter så 100 meter! Duktigt, sedan tvättade jag håret, hårinpackning, ansiktsmask, hudkräm över hela kroppen och till sist fransk manikyr! Mer hann jag inte, skulle ha velat målat tånaglarna också, men dom får vänta ;)

Skönt. Men jag berättade ju förut om att jag bara var deppig för typ ingenting (den känslan är som bortblåst nu), men några småsaker var det allt. Dagen började med att jag skulle platta håret och använda mitt nya värmeskydd, som är en spray. Men när jag har sprayat in det i håret så blev det bara en stor rufsklump! Jag kan inte borsta ut håret igen och åker till skolan med skitäckligt hår. Dj** skitsaker!! F*n vad arg man blir! Har lagt 130 djävla spänn på det där värmeskyddet och då vill ma ju ha kvalitée!

Sedan så fanns det några jobbiga personer som jag störde mig på, det regnade hela dan så man blev blöt (HATAR det) och jag tappade mitt armband. Ändå var jag inte sur och gnällig, bara lite deppig...

Men nu ska jag gå och lägga mig och imorrn ska det f*n bli en bra dag! Jag ska sova ut (sovmorgon till 09.00, wohoo!), komma i tid så jag inte får dåligt samvete (Hanna är en riktig tidspessimist så om jag kommer försent till våran "mötesplats" så får jag betala typ en krona, haha) och vara glad och positiv!

Nu blev det ett långt inlägg här... hehe men i fortsättningen blir det nog kortare.

Sweet dreams! ♥


                 

                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0