Pannkakor till lunch :)

Hejsan! ♥

Första dagen i skolan denna vecka! Helt normal... förutom att jag råkade ta sönder en termometer på NO: n, det var lite pinsamt. Men jag hade lite tur, för innan jag sa det till min lärare så var det en kille i min NO-grupp som tappade en glasbägare med massa vatten som gick sönder. Så min olycka noterades nog som ganska liten jämfört med hans! Tycker dock synd om killen, gud vad pinsamt! Man ba: ja, ehehehehe.... typ.

Haha, idag så hade vi håltimme på lunchen och då skulle vi gå hem och äta hos nån (Jag, Hanna, Vendela och Hannah). Vi gick till hem till Hannah och gjorde pannkakor. Och precis när vi hade ätit upp våra pannkakor som var stekta i alldeles för mycket smör så kom Vendela på en god blandning: Margarin och socker. Haha, vi åt det (alla utom Hanna som avskyr smör), men efteråt kände vi oss som tre stora fetton och vi mådde så himla illa! Hahaha.

Jag har träning ikväll, kl 8, så jag lägger iaf upp dagens outfit och dagens vill-ha. Puss o kram!    

                    

                                                         Bild från idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0