Deppig

Förlåt för att inläggen kommer så sent, men direkt efter skolan så var jag hos Hanna och där kunde jag inte blogga för datorn hade inget batteri. När jag kom hem så skulle jag äta och sedan stack jag ut och cyklade och letsde efter mitt armband som jag tappade bort idag :( Hittade det inte :*(

Idag har jag haft en riktigt dålig dag. Lite ovanlig känsla, för det var inte så att jag vaknade på fel sida, jag var faktskt väldigt glad imorse. Men under dagen så hände det såna där små, irriterande saker som gjorde mig jättedeppig (haha just nu lyssnar jag på "All the small things")! Helt sjukt, men sånt händer ju under tonåren, man är deppig för typ ingenting. 

                      

                Svartvitt - typ så jag känner nu... vad deprimerande det där lät haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0