Dagens vill-ha

Ligger i sängen nu med datorn i knät och ska snart sova. Tänkte bara blogga lite först!
Träniningen gick förresten bra, vi körde inte så hårt idag så det var skönt. Annars är det meningen att vi ska köra match-tempo hela träningen och vem orkar det liksom?

Tänkte visa "Dagens vill-ha"!

Ett av alternativen på min shoppinglista är en vit sjal! Har en vanlig svart nu, men Anna har en vit och jag tycker att det passar så himla bra till en skinnjacka! Här är nåt som jag skulle kunna tänka mig:

                            

En vanlig vit sjal med fransar vid kanterna - perfekt! Ungefär en sådan här som jag har fast i svart (min svarta är köpt i Schweiz). Från ellos.se, 149 kr!

                             
En annan variant från ellos - 499 kr. Lite dyrare, ska nog satsa på nåt som liknar det första alternativet. Skulle nog inte lägga så mycket pengar på en sjal, men det ger er lite mer alternativ iaf!

Guuuuuuuuuuuuuuuuuuud vad jag har vart uppe länge. Tänkte visa en stickad tröja som dagens vill-ha, letade i typ en timme men hittade inget. Ska visa upp det någon annan dag, nu måte jag verkligen sova!

Stora godnatt-kramar! //Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0