Blir så glad!

Jag gick precis in och kollade om jag hade fått några nya kommentarer på min blogg. Och det hade jag, 8 st! Asså visst, det låter ju som jättelite, men jag blev så dj* glad! :D Mest kommentarer per inlägg hitills! Och ni är så snälla, jag blev jätteglad av det ni kommenterade! ;) Tack, tack, tack!
Sedan gick jag in på statistik och jag trodde kanske 10 st hade läst min blogg igår. Men det var typ 25! Blev helt utom mig av lycka, haha. Började klappa händerna och viska (eftersom alla i min familj fortfarande sover): jaaaaaa!!! ;)
Vet att jag kanske låter lite överdriven, men jag måste bara få skriva av mig :)

Juste, till tjejen som undrade hur mycket tunikan från Monki kostade: Jag köpte den precis innan sommarlovet, så jag är inte helt säker, men jag tror att den kostade ca 250 kr, men då var den på rea, halva priset, 125 kr! Vet inte om den finns kvar i butikerna dock, men det kanske den gör! :)

Nu ska jag gå upp och tvätta håret. Ska nog ta det ganska lugnt idag, eftersom jag har blivit lite förkyld :( Men jag måste träffa någon, annars blir det baara tråkigt. Kommer fortsätta blogga under dagen!

Stora pussar och kramar! //Sara ♥¨

              
                 
                                            Ser ut som jultomten, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0